Kontaktuje nás
Obchod: +420 725 030 166 Technická podpora: +420 724 888 488

Nákupní řád

Nákupní řád Vás informuje o postupech řádné objednávky, doručení zboží, stornování objednávky, reklamačních a záručních podmínkách a poplatcích za poštovné a balné. Zároveň nákupní řád upravuje podmínky nákupu na našem internetovém obchodě.

Objednání zboží

Pokud jste si již na internetovém obchodě vybrali požadované zboží, stačí jej pouze vložit do košíku, a to zvolením počtu kusů a kliknutím na tlačítko Do košíku. V případě, že zboží bylo v pořádku do košíku přidáno, budete o tomto informování potvrzující hláškou.

Po přidání zboží do košíku můžete pokračovat s výběrem dalších položek. Pokud jste již do košíku vložili veškeré požadované položky, můžete pokračovat v objednávce kliknutím na odkaz „Košík“ v pravém horním rohu internetového obchodu. Kliknutím na tento odkaz se Vám zobrazí všechny položky, které jste si do košíku vložili, počty kusů, jejich ceny a přesné rozúčtování DPH včetně celkové ceny. V případě, že je vše v pořádku, můžete pokračovat v objednávce kliknutím na tlačítko „Přejít k objednávce“.

Následně se Vám zobrazí požadavek pro zadání Vašich doručovacích a fakturačních údajů. Upozorňujeme, že na doručovací údaje Vám bude zboží zasláno. Vyplňte proto prosím všechny informace správně. Pokud chcete daňový doklad vystavit na jinou adresu než je adresa určená pro zaslání zboží, vyberte si prosím, že doručovací a fakturační údaje nejsou shodné.

Políčko „Poznámka“ použijte prosím pro uvedení případného časového omezení dodávky zboží nebo jiných upřesňujících údajů.

Tlačítkem „Další“ přejdete na rekapitulaci objednávky (nebo na doplnění fakturačních údajů, pokud jste si v předchozím kroku zvolili, že doručovací a fakturační údaje nejsou shodné). Pokud jsou všechny údaje v pořádku, stačí kliknout na tlačítko „Potvrdit nákup“.

Objednávka se automaticky odeslala pro zpracování provozovateli internetového obchodu. Potvrzení o přijetí objednávky Vám bude doručeno e-mailem na adresu, kterou jste zadali v předchozím formuláři.

Zboží samozřejmě můžete objednat i telefonicky na našich kontaktních číslech (více najdete v sekci Kontakt).

Dodávka objednaného zboží

Zboží doručujeme standardně pomocí přepravní služby,  PPL (do 2kg) nebo přepravní společností TOPTRANS do 2 - 3 pracovních dnů od přijetí objednávky.  Pokud zboží není skladem  "Na dotaz" ani u dovozce může se dodací doba prodloužit. O této skutečnosti budete informováni. Místem dodání zboží je adresa dodání, uvedená kupujícím v objednávkovém formuláři.

Poštovné a balné

Poštovné a balné činí 129,- Kč a bude účtováno spolu s cennou Vámi objednaného zboží. 

Placení  a doprava

Dobírka - Vybrané zboží Vám zašleme na dobírku    
Bankovní převod - Zboží Vám dovezeme spolu s fakturou a platba proběhne podle obvyklé splatnosti
Bankovní převod proveďte na účet 1027529136/5500

Doprava

Zboží Vám bude dodáno naší dopravou / cca 20 km od prodejny/, nebo přepravní službou.
Cena dopravy je 129,-Kč s DPH

Převzetí zboží

Pokud Vám zboží bylo dopravcem v pořádku předáno, to znamená, nebyly evidentní známky poškození obalu, podepište přepravci list o doručení zásilky. Zboží si při přebírání řádně zkontrolujte (pozor, přepravce nenese odpovědnost za obsah balíku, pouze za to, že balík a jeho obsah nebyl převozem poškozen, a že balík byl předán řádně zabalen). Případné poškození zásilky, způsobené přepravcem, je tedy nutné reklamovat v okamžiku převzetí. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel (to se samozřejmě netýká závad, na které se vztahuje zákonem stanovená záruční lhůta 24 měsíců).

Doporučujeme Vám, abyste při rozbalování zboží neničili jeho obal a abyste tento obal po nějaký čas uschovali. Někteří výrobci vyžadují v případě reklamace, aby zboží bylo vráceno v původním balení. Děkujeme za pochopení.

Zboží zasíláme zatím pouze v rámci ČR.

Záruční list a daňový doklad

Jako záruční list slouží přiložený daňový doklad, který je součástí balíku. Pokud by daňový doklad nebyl v balení přiřazen, informujte nás prosím a my Vám jej obratem zašleme poštou. V případě reklamace zboží je totiž daňový doklad naprosto nezbytný. Na veškeré námi nabízené zboží se vztahuje záruka dle zákona - 24 měsíců.

Záruka na zboží

Na veškeré zboží u nás zakoupené se ze zákona vztahuje záruka 24 měsíců. Pokud by se stalo, že zboží bude vadné, poškozené nebo bude mít závadu, kontaktujte nás prosím telefonicky a my Vám poradíme, jak s reklamací dále postupovat.

Ochrana osobních údajů

Náš internetový obchod bere veškeré data Vámi svěřená jako obchodní tajemství a proto s nimi nakládáme velice opatrně. Vámi uvedené údaje slouží pouze pro naše vnitřní využití v procesu zaslání zboží a nebudou jinak dále využívány. K osobním údajům nemá přístup žádná třetí osoba.

Reklamační řád

1. Všeobecná ustanovení

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Ke každému zboží je přikládána faktura, která může u některých výrobků zároveň nahrazovat záruční list, pokud tento není přiložen (závislé na výrobci a druhu zboží). Převzetí zboží a souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem prodejního dokladu nebo dodacího listu v případě, kdy je zásilka doručena smluvním přepravcem. Pokud odběratel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný záruční list, je povinen podat ihned (nejpozději do 3 dnů) písemně zprávu adresovanou na jméno obchodníka, který vyhotovil fakturu. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.

2. Záruční podmínky

a) Délka záruky je (mimo jiné) uvedena na dodacím nebo záručním listu. Tato doba začíná dnem potvrzení záručního nebo dodacího listu a prodlužuje se o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravně. V případě výměny se záruční doba neprodlužuje. Zákazník dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové i původní výrobní číslo. Další případná reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto záručního listu. b) Je-li závada na spotřebiči opravitelná u zákazníka či v autorizovaném servisu, je zde bezplatně opravena, v opačném případě bude zboží vyměněno na náklady prodejce. Zboží musí být v původním obalu v úplném stavu včetně příruček a ostatního příslušenství. Ke každé položce musí být připojena kopie dodacího listu a přesný popis závad a četnost výskytu. c) Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech: o poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí), o porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou, o neodbornou instalací, zacházením či obsluhou, použitím, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou o používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci, o zboží bylo poškozeno živly, o zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, o zboží poškozené zapojením do sítě neodpovídající příslušné ČSN

3. Reklamační podmínky

Reklamace vyřizují autorizovaná servisní střediska, jejichž seznam je přiložen v dokumentaci ke zboží . V případě, že seznam není přiložen, sdělí nejbližší středisko prodejce

4. Odstoupení od kupní smlouvy – vrácení zboží zákazníkem:

Kupující má právo dle § 57 odst. 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, pošle nepoškozené zboží, v původním /originálním/, kompletním a nepoškozeném obalu bez známek užívání nebo opotřebování, včetně záručního listu, prodejního dokladu, českého návodu a veškerého dodaného příslušenství pošle zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Náklady na dopravu zpět hradí zákazník. Finanční prostředky budou vráceny nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Neposílejte zboží na dobírku, doporučujeme Vám zboží pojistit.

5. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnost 1. 1. 2007. Změny reklamačního řádu vyhrazeny.