Kontaktuje nás
Obchod: +420 725 030 166 Technická podpora: +420 724 888 488

nahlášení záruční opravy

 


Prosíme využívejte nové možnosti nahlásit záruční opravu ONLINE prostřednictvím formuláře na této stránce. Nejenom že získáte písemné potvrzení o nahlášení reklamace, ale systém k vaší reklamaci automaticky přiřadí konkrétní servisní organizaci, která bude váš požadavek vyřizovat. Příslušná servisní organizace Vás bude následně sama kontaktovat za účelem sjednání termínu návštěvy servisním technikem. Mimo jiné tak zajistíte systémové zaevidování reklamace, které je vzájemně prospěšné při jakékoliv komplikaci do budoucna. Do osobních informací zadávejte adresu, na které se reklamovaný odsavač nachází. Nahrávaná fotografie štítku odsavače nesmí přesáhnout 2.5MB

 

 

Informace produktu

*

Co je 12 NC PRODUKTOVÉ ČÍSLO * a F.Nr. VÝROBNÍ ČÍSLO * a kde je najdete?

12 NC PRODUKTOVÉ ČÍSLO je unikátní identifikační číslo každého modelu ELICA a F.Nr. VÝROBNÍ ČÍSLO je unikátní identifikační číslo každého výrobku u daného modelu. To nám dovoluje mít přehled nad každým výrobkem od opuštění továrny až po konečného zákazníka. Obě tyto čísla a MODEL naleznete na výrobním štítku, který je umístěn uvnitř odsavače (po sejmutí tukového filtru).

Doporučujeme uschovat kopii tohoto štítku pro registraci na těchto stránkách a zároveň k zafjištění rychlejšího a přesnějšího servisu.

Kde najdete kód NC a F.Nr.

Osobní informace

*
Pro odeslání formuláře je nutné nahrát nahrát fotografii VÝROBNÍHO ŠTÍTKU. Voliteně můžete nahrát i doplnující fotografie závady.
* Povinná pole
Odesláním "Reklamačního formuláře" souhlasíte se zpracování osobních údajů.

 

Nevíte si rady, Potřebujete pomoct?


Rádi Vám pomůžeme. Kontaktujte nás prosím na telefonním čísle +420 724 888 988.